Стручни листови

31. Филиповић, А. (2024): STEM и физичка активност у тандему, Педагошка пракса, XLI, број 1170, стр. 26-27, Просветни преглед, 1–8. фебруар 2024, година LXXX, број 2971/2 (2-3);  

30. Филиповић, А. (2023): Развијање финансијске писмености, Педагошка пракса, XL, број 1161, стр. 1-3, Просветни преглед, 14-21. септембар 2023, година LXXIX, број 2955/6 (22-23);

29. Филиповић, А. (2023): Креативна графија, Просветни преглед, рубрика „Креативна учионица“ 7. септембар 2023, година LXXIX, број 2954 (21);  

28. Филиповић, А. (2023): Виртуелне пустоловине, Педагошка пракса, XL, број 1159, стр. 1-3, Просветни преглед, 8-15. jун 2023, година LXXIX, број 2952/3 (19-20);  

27. Филиповић, А. (2022): У част господара електричних изума, Педагошка пракса, XXXIХ, број 1145, стр. 1-3, Просветни преглед, 3-10. новембар 2022, година LXXVIII, број 2926/7 (30-31);

26. Филиповић, А. (2022): Моћ филмске уметности, Педагошка пракса, XXXIX, број 1136, стр. 5-7, Просветни преглед, 19-26. мај 2022, година LXXVIII, број 2912/13 (16-17);

25. Филиповић, А. (2021): Зелено путовање стопама Јосифа Панчића, Педагошка пракса, XXXIХ, број 1123, стр. 3-4, Просветни преглед, 4-11. новембар 2021, година LXXVII, број 2889/90 (31-32);

24. Филиповић, А. (2021): Дружење са жирафом Милом, Педагошка пракса, XXXVIII, број 1111, стр. 1-2, Просветни преглед, 15. април 2021, година LXXVII, број 2871 (13);

23. Филиповић, А. (2020): Чудесни свет материјала, Педагошка пракса, XXXVII, број 1092, стр. 6-7, Просветни преглед, 10-17. септембар 2020, година LXXVI, број 2845 (23);

22. Филиповић, А. (2019): Едукативне игре као савремено средство за учење – Математичарење, Педагошка пракса, XXXVI, број 1055, стр. 1-2, Просветни преглед, 4-11. април 2019, година LXXIV, број 2796/7 (10-11);

1
2

21. Филиповић, А. (2018): Стратегије ефикасног учења, Педагошка пракса, XXXV, број 1036, стр. 1-2, Просветни преглед, 11. октобар 2018, година LXXIV, број 2775 (25);

img020
img021

20. Филиповић, А. (2018): Oплемењивање наставе игроликим активностима, Игра као извор мотивације и знања, Педагошка пракса, XXXV, број 1032, стр. 3-4, Просветни преглед, 13. септембар 2018, година LXXIV, број 2771 (21);

1
2

19. Филиповић, А. (2018): Из Бамбијевог угла, Педагошка пракса, XXXV, број 1028, стр. 4-6, Просветни преглед, 31. мај 2018, година LXXIV, број 2767 (17);

1
2
3

18. Филиповић, А. (2018): Биографијом Алберта Ајнштајна до прилошких одредби, Педагошка пракса, XXXV, број 1023, стр. 5-6, Просветни преглед, 12-19. april 2018, година LXXIV, број 2760/61 (10-11);

1
2

17. Филиповић, А.(2018): Игром до знања, Педагошка пракса, XXXV, број 1018, стр. 2, Просветни преглед, 1. март 2018, година LXXIV, број 2755 (5);

img900

16. Филиповић, А.(2018): Иновативни модел: Годишња доба кроз призму узорне наставе, Педагошка пракса, XXXV, број 1016, стр. 5-6, Просветни преглед, 25. јануар 2018, година LXXIV, број 2753 (3);

img897
img898

15. Филиповић, А.(2017): Tематски дан: Јесење чаролије, Педагошка пракса, XXXIV, број 1012, стр. 6-7, Просветни преглед, 7. децембар 2017, година LXXII, број 2747 (35);

1
2

14. Филиповић, А.(2017): Игре у настави физичког васпитања. Природни облици кретања, Педагошка пракса, XXXIV, број 1008, стр. 6-7, Просветни преглед, 9. новембар 2017, година LXXII, број 2743 (31);

1
2

13. Филиповић, А.(2017): Биберче на путу науке и знања, Педагошка пракса, XXXIV, број 1002, стр. 5-7, Просветни преглед, 28. септембар 2017, година LXXII, број 2737 (25);

img856
img857
img858

12. Филиповић, А.(2017): Стопама деда Тришиног унука, Педагошка пракса, XXXIV, број 999, стр. 6, Просветни преглед,7. септембар 2017, година LXXII, број 2734 (22).

img826

11. Филиповић, А. (2017): Математика (ни)је баук, Педагошка пракса, XXXIV, број 995, стр. 5-6, Просветни преглед, мај 2017, година LXXII, број 2730 (18).

MNB 1
MNB 2

10. Филиповић, А. (2016): Ученик и учитељ у проблемској настави Природе и друштва, Материјали и њихова употреба, Педагошка пракса, XXXIII, број 978, стр. 4-5, Просветни преглед, 8. децембар 2016, година LXXII, број 2710 (35);

problemska-nastava-1problemska-nastava-29. Филиповић, А.(2016):Диференцирана настава Света око нас/Природе и друштва, Кретање у простору и времену, Педагошка пракса, XXXIII, број 976, стр. 6-7, Просветни преглед, 3. новембар 2016, година LXXII, број 2705 (30);

1
2

8. Филиповић, А. (2016): Физичко васпитање, Бацање медицинке, Педагошка пракса, XXXIII, број 968, стр. 6-7, Просветни преглед, 22. септембар 2016, година LXXII, број 2699 (23);

bacanje-medicinke-1
bacanje-medicinke-2

7. Филиповић, А. (2016): Из угла наставника: Свет око нас/Природа и друштво, Пут до функционалног знања, Педагошка пракса, XXXIII, број 965, стр. 3-4, Просветни преглед, 1. септембар 2016, година LXXII, број 2696 (21);

1
2

6. Филиповић, А. (2016): Српски језик: деминутив и аугментатив, Другујемо с речима, Педагошка пракса, XXXIII, број 963, стр. 5-6, Просветни преглед, 9. јун 2016, година LXXII, број 2694 (19);

img792
img793

5. Филиповић, А. (2016): Математичка такмичења. Коцке су бачене, Педагошка пракса, XXXIII, број 951, стр. 6-7, Просветни преглед, 3. март 2016, година LXXII, број 2681 (6);

Kocke su bacene 1
Kocke su bacene 2

4. Филиповић, А., Стевчић, М. (2015): Композиција и покрет. Расправа линија, рубрика Педагошка пракса, XXXII, број 942, стр. 6-7, Просветни преглед,12-19. новембар 2015, година LXXI, број 2669/70 (31-32);

Cole
Cole 001

3. Филиповић, А. (2015): Патак и жабе, рубрика Педагошка пракса, XXXII, број 940, стр. 2-3, Просветни преглед, 29. октобар 2015, година LXXI, број 2667 (29);

1
2

2. Филиповић, А. (2015): Ликовна култура. Светло и сенке. Трагом Петра Пана и Звончице, рубрика Педагошка пракса, XXXII, број 936, стр. 5-6, Просветни преглед, 1. октобар 2015, година LXXI, број 2663 (25);

Tragom Petra Pana i Zvončice
Drugi deo rada

1. Филиповић, А. (2015): Јесте ли видели мога сина Јанка, рубрика Педагошка пракса, XXXII, број 934, стр. 5-6, Просветни преглед, 17. септембар 2015, година LXXI, број 2661 (23);

1
2